VHP2
Huisstijl en brandbook
Missie, visie en kernwaarden
Websites
Strategische branding
Branding
Content
Marketing
VHP2 is sinds 1949 de eerste vereniging van hoger personeel in Nederland. Een oorsprong waar de vakbond trots op is. Om meer zichtbaar te zijn riep VHP2 de hulp in van ContentXperience dat hielp met het positioneren van het merk. De eerste stap was een corporate story.
Belangrijke steekwoorden bij deze opdracht zijn: persoonlijk, betrokken en leden-centraal. Op basis van dit uitgangspunt is niet alleen een mooie corporate story neergezet. Aansluitend hebben we ook een nieuwe huisstijl voor VHP2 gemaakt, waarbij de kleur blauw centraal staat. Accentkleuren zijn toegevoegd om diversiteit uit te stralen.
Behalve een huisstijl hebben we ook promotiemateriaal ontwikkeld: visitekaartjes, brochure, rolbanner en nieuwsbrieftemplate. De volgende stap in de samenwerking is het aanpassen van de website, passend bij de nieuwe huisstijl en merkidentiteit.
Voor Copaco en DocuSign ontwikkelde ContentXperience een campagne ter promotie van de digitale handtekening.
Voor ICT-dienstverlener Axians ontwikkelde ContentXperience een vlogreeks op bijzondere locaties. Axians werd uitgedaagd om een challenge uit te voeren waarmee de USP's van de Catalyst 9000-switches worden aangetoond.
Genoeg over ons. We zijn vooral heel benieuwd naar jou en naar jouw doelstellingen. Goed plan?
Laten we kennismaken. Want het begint bij een goed eerste contact. Bel 026-7999-66 of mail naar info@contentxperience.nl
Velperweg 148
6824 HN Arnhem
E: info@contentxperience.nl
T: 026-7999066