TTNL
Copywriting
Huisstijl en brandbook
Identiteit van jouw merk
Branding
Content
Tectrade gaat tegenwoordig door het leven als TTNL. Bij een nieuwe naam hoort een nieuw logo maar er kwam nog veel meer bij kijken, zoals een update van de website, huisstijl en content. Ook hielp ContentXperience met het bedenken en uitvoeren van een introductiecampagne.
Een brandvideo werd ontwikkeld om TTNL te positioneren in de markt. De kijker leer meteen ook de nieuwe huisstijl kennen. Bekijk de video hieronder:
Een volgende stap was om de naamsverandering breed onder de aandacht te brengen via een nieuwsbrief, persbericht, e-mailbanners en social media kanalen. Ook is er een papieren magazine gemaakt, als tastbaar relatiegeschenk.
Bij de nieuwe naam hoorde ook een aanscherping van de dienstverlening. Met vier video's van elk zes seconden zijn deze diensten uitgelicht. Ze zijn zo kort om te voorkomen dat kijkers afhaken en de video's niet worden overgeslagen op YouTube. De video's zijn zowel betaald als onbetaald gepromoot. De serie stond een half jaar aan en haalde hoge voltooiingscijfers.
Bekijk de video's hieronder:
Voor Copaco en DocuSign ontwikkelde ContentXperience een campagne ter promotie van de digitale handtekening.
Voor ICT-dienstverlener Axians ontwikkelde ContentXperience een vlogreeks op bijzondere locaties. Axians werd uitgedaagd om een challenge uit te voeren waarmee de USP's van de Catalyst 9000-switches worden aangetoond.
Genoeg over ons. We zijn vooral heel benieuwd naar jou en naar jouw doelstellingen. Goed plan?
Laten we kennismaken. Want het begint bij een goed eerste contact. Bel 026-7999-66 of mail naar info@contentxperience.nl
Velperweg 148
6824 HN Arnhem
E: info@contentxperience.nl
T: 026-7999066