Inbound campagne Smart Integrations

ECS International is een betrouwbare partner op het gebied van slimme data-integraties. ContentXperience zette ECS op de kaart met onder meer een campagneplatform.

Klant

Productie

Campagnemarketing

Websites

Team

Content

Marketing

mockup-ebook1-768x492.jpg

EDI

ECS is al sinds 1999 een betrouwbare partner in datatransformatie en -integratie. De organisatie zorgt ervoor dat IT-systemen niet alleen onderling vlekkeloos met elkaar communiceren, maar ook met die van businesspartners. Om met name EDI en MFT-oplossingen naar de markt te brengen werd ContentXperience ingeschakeld. EDI staat voor Electronic Data Interchange, MFT voor Managed FileTransfer.

Diverse campagnes

ContentXperience ontwikkelde campagnesite Smart Integrations. Een platform dat ECS in staat stelt om diverse campagnes te voeren, ook tegelijkertijd. ECS deed zelf buyer persona onderzoek en stelde zo een profiel op van de ideale klant. ContentXperience hielp om vervolgens ook een buyer journey op te stellen.

Het resultaat

Buyer persona en buyer journey vormden de basis voor de creatie van content. Er zijn blogs gemaakt, e-books, reference cases en een animatievideo. De campagnewebsite bekijk je hier.

CX Logo.png

Wil jij ook kwalitatieve content? En resultaat behalen uit jouw marketing?

Genoeg over ons. We zijn vooral heel benieuwd naar jou en naar jouw doelstellingen. Goed plan? 
Laten we kennismaken. Want het begint bij een goed eerste contact. Bel 026-7999-66 of mail naar info@contentxperience.nl