Campagnemarketing
Websites
Content
Marketing
ECS is al sinds 1999 een betrouwbare partner in datatransformatie en -integratie. De organisatie zorgt ervoor dat IT-systemen niet alleen onderling vlekkeloos met elkaar communiceren, maar ook met die van businesspartners. Om met name EDI en MFT-oplossingen naar de markt te brengen werd ContentXperience ingeschakeld. EDI staat voor Electronic Data Interchange, MFT voor Managed FileTransfer.
ContentXperience ontwikkelde campagnesite Smart Integrations. Een platform dat ECS in staat stelt om diverse campagnes te voeren, ook tegelijkertijd. ECS deed zelf buyer persona onderzoek en stelde zo een profiel op van de ideale klant. ContentXperience hielp om vervolgens ook een buyer journey op te stellen.
Buyer persona en buyer journey vormden de basis voor de creatie van content. Er zijn blogs gemaakt, e-books, reference cases en een animatievideo. De campagnewebsite bekijk je hier.
Voor Copaco en DocuSign ontwikkelde ContentXperience een campagne ter promotie van de digitale handtekening.
Voor ICT-dienstverlener Axians ontwikkelde ContentXperience een vlogreeks op bijzondere locaties. Axians werd uitgedaagd om een challenge uit te voeren waarmee de USP's van de Catalyst 9000-switches worden aangetoond.
Genoeg over ons. We zijn vooral heel benieuwd naar jou en naar jouw doelstellingen. Goed plan?
Laten we kennismaken. Want het begint bij een goed eerste contact. Bel 026-7999-66 of mail naar info@contentxperience.nl
Velperweg 148
6824 HN Arnhem
E: info@contentxperience.nl
T: 026-7999066