Cisco: Geïntegreerde campagne met online commercials

Hybride werken vraagt om technologie voor samenwerken, security en het verslimmen van gebouwen. Awareness opbouwen is een voorwaarde voor leadgeneratie.

Klant

Cisco

Productie

Campagnemarketing

Conceptontwikkeling

Copywriting

Graphic design

Video en animatie

Websites

Team

Content

Marketing

shutterstock_1870381807.jpg

Through-the-line campagne

Cisco gaf ons de kans om een geweldige through-the-line campagne te ontwikkelen voor de Nederlandse markt. Na een strategische brainstorm met product-, sales en marketing ontstond de campagne ‘De toekomst is vandaag’.

Compleet partnerprogramma

Awareness opbouwen is een primaire voorwaarde voor leadgeneratie. ‘De toekomst is vandaag’ is een compleet partnerprogramma geworden met een uitgebreide contentflow. Zo zijn er online commercials gemaakt en landing pages per partner. 

 

Trots 

We zijn als bureau enorm trots dat we verantwoordelijk zijn voor het concept, contentcreatie en campagnerealisatie. De campagne is succesvol geworden door de gedeelde energie met Cisco en andere bureaus (Madison Logic en IDG).

 

 

 

CX Logo.png

Wil jij ook kwalitatieve content? En resultaat behalen uit jouw marketing?

Genoeg over ons. We zijn vooral heel benieuwd naar jou en naar jouw doelstellingen. Goed plan? 
Laten we kennismaken. Want het begint bij een goed eerste contact. Bel 026-7999-66 of mail naar info@contentxperience.nl