Wat is de belofte van een product of dienst? En heeft die belofte aansluiting bij de behoefte van de gewenste klanten? In dit whitepaper gaat het er niet om hoe goed je in staat bent om een product te verkopen, maar hoe goed verkoopbaar het product of de dienst is. Kortom, wat is ervoor nodig om een sterk, onderscheidend en moeilijk kopieerbaar product te ontwikkelen. Waar moet je aan denken en welke kritische succesfactoren maken de belofte verkoopbaar. In dit whitepaper lees je er alles over.
Het maken van een propositie lichten we toe aan de hand van acht delen:
Download gratis dit whitepaper door het formulier hiernaast in te vullen
Genoeg over ons. We zijn vooral heel benieuwd naar jou en naar jouw doelstellingen. Goed plan?
Laten we kennismaken. Want het begint bij een goed eerste contact. Bel 026-7999-66 of mail naar info@contentxperience.nl
Velperweg 148
6824 HN Arnhem
E: info@contentxperience.nl
T: 026-7999066