Download whitepaper

shutterstock_294787721.jpg

Zo maak je een propositie

Wat is de belofte van een product of dienst? En heeft die belofte aansluiting bij de behoefte van de gewenste klanten? In dit whitepaper gaat het er niet om hoe goed je in staat bent om een product te verkopen, maar hoe goed verkoopbaar het product of de dienst is. Kortom, wat is ervoor nodig om een sterk, onderscheidend en moeilijk kopieerbaar product te ontwikkelen. Waar moet je aan denken en welke kritische succesfactoren maken de belofte verkoopbaar. In dit whitepaper lees je er alles over.

 

In dit whitepaper lees je:
 

Het maken van een propositie lichten we toe aan de hand van acht delen:

  1. Wat is onze ambitie?
  2. De essentie van het idee
  3. Deskresearch propositie
  4. Research de klantbehoefte
  5. Onderzoek de ambitie intern
  6. De propositie
  7. De calculatie
  8. De go-to-market


Download gratis dit whitepaper door het formulier hiernaast in te vullen

Download whitepaper:
Zo maak je een propositie

mockup-CX_Whitepaper_Zo maak je een propositie NL.png
CX Logo.png

Wil jij ook kwalitatieve content? En resultaat behalen uit jouw marketing?

Genoeg over ons. We zijn vooral heel benieuwd naar jou en naar jouw doelstellingen. Goed plan? 
Laten we kennismaken. Want het begint bij een goed eerste contact. Bel 026-7999-66 of mail naar info@contentxperience.nl