Whitepaper: Zo maak je een prospect-strategie

shutterstock_758269021.jpg

Zo maak je een prospect-strategie

Bij lead generation gaat het altijd over het converteren en het vervolgens verder opwarmen van leads. We staan veel minder vaak stil bij het tempo waarin leads afkoelen of hoe je voorkomt dat interacties waardeloos worden en je alles voor niets hebt gedaan. Zou daar niet veel meer aandacht voor moeten zijn?

 

Prospects bewerken is als continu proces volop in ontwikkeling en allang geen set van opzichzelfstaande acties meer. In dit whitepaper beschrijven we de hedendaagse bewerking van leads en prospects in businessmarketing, delen we onze ervaringen en opvattingen en bieden we concrete handvatten voor het opzetten van een prospect-strategie.

 

Download dit whitepaper en lees meer over de volgende onderwerpen:

 

  • Marketing en Sales: als communicerende vaten
  • De kwalitatieve en kwantitatieve focus: prospectwaarde en touch points
  • Prospect-strategie: programmadenken
  • De prospect-strategie

 

Download gratis deze whitepaper door het formulier hiernaast in te vullen.

Download whitepaper: Zo maak je een prospect-strategie

mockup-leaflet Prospect Experience-strategie.png
CX Logo.png

Wil jij ook kwalitatieve content? En resultaat behalen uit jouw marketing?

Genoeg over ons. We zijn vooral heel benieuwd naar jou en naar jouw doelstellingen. Goed plan? 
Laten we kennismaken. Want het begint bij een goed eerste contact. Bel 026-7999-66 of mail naar info@contentxperience.nl