Wij zijn ContentXperience

ContentXperience is een full-service digital marketingbureau uit Arnhem. En met full-service, bedoelen we ook echt full-service. We hebben namelijk alle disciplines in huis om uw (digitale) marketingvraagstukken tot een succes te maken. Bij ContentXperience staan professionaliteit, creativiteit en betrouwbaarheid centraal. Of het nu gaat om individuele opdrachten of langdurige campagnes; wij komen samen met u tot een eindproduct om trots op te zijn.

Lees meer over de visie van ContentXperience

Onze bedrijfscultuur

Creatief, gezellig en nuchter, dat is ContentXperience in een notendop. Hoe onze gemiddelde dag aan de Velperweg in Arnhem eruit ziet? Prioriteit van de eerste persoon die binnenkomt, is koffiezetten. Vooral ’s ochtends is de koffie niet aan te slepen. Om de gedachten zo nu en dan van het grafisch werk af te leiden, spelen de heren even een potje tafelvoetbal op niveau. De dames drinken nog meer koffie, tussen de plannings-, schrijf- en marketingwerkzaamheden door.

De lunches nuttigen we gezamenlijk, als er ook maar één zonnestraaltje te bespeuren is dan doen we dat het liefst buiten. De meest creatieve ideeën, maar ook droge (woord)grappen, schudden we uit onze mouwen onder het genot van een boterhammetje. Een volle en creatieve werkweek willen we op vrijdag nog wel eens afsluiten met een biertje. Of als de zon schijnt en we de buitenlucht weer opzoeken, met een lekker drankje.

Jouw marketing uit handen geven

Whitepaper: negen redenen om jouw marketing uit te besteden

Diverse werkzaamheden worden tegenwoordig uitbesteed aan externe partijen. Denk aan uw salarisadminstratie of het beheer van uw ICT. Maar heeft u er wel eens over nagedacht om uw marketingactiviteiten bij een andere partij neer te leggen? In deze whitepaper vindt u negen redenen om uw marketingwerkzaamheden door een extern communicatiebureau uit te laten voeren.

Download gratis whitepaper

Updates

Always-on marketing 2021
Blog 14 september 2020 | Redactie ContentXperience

Always-on marketing: de juiste mensen structureel interesseren

Hapsnap-marketing is niet interessant, ‘always-on’ is van nu. Maar als je honderd marketeers vraag wat always-on…

Lees meer
Blog 28 augustus 2020 | Jildert Visser

Benut de consideration-fase: win leads met waardevolle content

Je hebt een mooi whitepaper op je website gepubliceerd en je bent benieuwd of het aanslaat bij de doelgroep. Helaas blijkt…

Lees meer
Blog 4 augustus 2020 | Frank Faassen

Zo maak je een merk, deel 3: De kernwaarden

Kernwaarden vormen naast de missie en de visie de identiteit van een organisatie. Het formuleren van kernwaarden is…

Lees meer

Marketing automation-partners