Wij zijn ContentXperience

Copywriters, (inbound) marketeers, webdesigners, grafisch ontwerpers, video- en animatiespecialisten; we zitten in ons pand in Arnhem allemaal bij elkaar. We voeren opdrachten en campagnes dan ook van a tot z uit: van brainstorm en strategisch plan tot de oplevering van complete websites, video’s, whitepapers en andere contentvormen. Consistent en voor u extra overzichtelijk!

Onze bedrijfscultuur

Creatief, gezellig en nuchter, dat is ContentXperience in een notendop. Hoe onze gemiddelde dag aan de Velperweg in Arnhem eruit ziet? Prioriteit van de eerste persoon die binnenkomt, is koffiezetten. Vooral ’s ochtends is de koffie niet aan te slepen. Om de gedachten zo nu en dan van het grafisch werk af te leiden, spelen de heren even een potje tafelvoetbal op niveau. De dames drinken nog meer koffie, tussen de plannings-, schrijf- en marketingwerkzaamheden door.

De lunches nuttigen we gezamenlijk, als er ook maar één zonnestraaltje te bespeuren is dan doen we dat het liefst buiten. De meest creatieve ideeën, maar ook droge (woord)grappen, schudden we uit onze mouwen onder het genot van een boterhammetje. Een volle en creatieve werkweek willen we op vrijdag nog wel eens afsluiten met een biertje. Of als de zon schijnt en we de buitenlucht weer opzoeken, met een Coronaatje.

Uw marketing uit handen geven

Whitepaper: negen redenen voor uitbesteden marketing

Diverse werkzaamheden worden tegenwoordig uitbesteed aan externe partijen. Denk aan uw salarisadminstratie of het beheer van uw ICT. Maar heeft u er wel eens over nagedacht om uw marketingactiviteiten bij een andere partij neer te leggen? In deze whitepaper vindt u negen redenen om uw marketingwerkzaamheden door een extern communicatiebureau uit te laten voeren.

Download gratis whitepaper

Updates

Blog 8 mei 2017 | Lisa Gores

Wat is account-based marketing en wat zijn de voordelen?  

Ieder bedrijf heeft het wel: een wishlist waarop de bedrijven staan die uw perfecte klant zouden zijn. De branche, grootte…

Lees meer
Blog 25 april 2017 | Carmen Bijsterveld

Zes redenen om videotestimonials in te zetten

Stel dat u mag kiezen: een tekst van 1.000 woorden lezen, of een video van 2 minuten bekijken waarin het complete verhaal…

Lees meer
Blog 25 april 2017 | Dirk Kremers

Een eigen contentplatform te hoog gegrepen? Echt niet!

Kijkt u weleens met lichte jaloezie naar de marketingbudgetten van ‘grote jongens’ als Albert Heijn en Hema? Het lijkt…

Lees meer

Marketing automation-partners