Wij zijn ContentXperience

ContentXperience is een full-service digital marketingbureau uit Arnhem. En met full-service, bedoelen we ook echt full-service. We hebben namelijk alle disciplines in huis om uw (digitale) marketingvraagstukken tot een succes te maken. Bij ContentXperience staan professionaliteit, creativiteit en betrouwbaarheid centraal. Of het nu gaat om individuele opdrachten of langdurige campagnes; wij komen samen met u tot een eindproduct om trots op te zijn.

Onze bedrijfscultuur

Creatief, gezellig en nuchter, dat is ContentXperience in een notendop. Hoe onze gemiddelde dag aan de Velperweg in Arnhem eruit ziet? Prioriteit van de eerste persoon die binnenkomt, is koffiezetten. Vooral ’s ochtends is de koffie niet aan te slepen. Om de gedachten zo nu en dan van het grafisch werk af te leiden, spelen de heren even een potje tafelvoetbal op niveau. De dames drinken nog meer koffie, tussen de plannings-, schrijf- en marketingwerkzaamheden door.

De lunches nuttigen we gezamenlijk, als er ook maar één zonnestraaltje te bespeuren is dan doen we dat het liefst buiten. De meest creatieve ideeën, maar ook droge (woord)grappen, schudden we uit onze mouwen onder het genot van een boterhammetje. Een volle en creatieve werkweek willen we op vrijdag nog wel eens afsluiten met een biertje. Of als de zon schijnt en we de buitenlucht weer opzoeken, met een Coronaatje.

Uw marketing uit handen geven

Whitepaper: negen redenen voor uitbesteden marketing

Diverse werkzaamheden worden tegenwoordig uitbesteed aan externe partijen. Denk aan uw salarisadminstratie of het beheer van uw ICT. Maar heeft u er wel eens over nagedacht om uw marketingactiviteiten bij een andere partij neer te leggen? In deze whitepaper vindt u negen redenen om uw marketingwerkzaamheden door een extern communicatiebureau uit te laten voeren.

Download gratis whitepaper

Updates

Redenen waarom jouw content niet werkt
Blog 14 augustus 2019 | Joanne de Jager

10 Redenen waarom jouw content niet werkt

De ene keer levert het conversies op, de andere keer gebeurt er niets. Frustrerend. Het is belangrijk te achterhalen waarom…

Lees meer
Hoe ontwerp je een goede infographic
Blog 31 juli 2019 | Karlijn Rasing

Hoe ontwerp je een goede infographic?

Waarschijnlijk is het je wel opgevallen dat je online steeds meer infographics tegenkomt op bijvoorbeeld LinkedIn, in blogs…

Lees meer
Blog 15 juli 2019 | Marc van Onna

Copywriting? Da’s toch iets met patenten?

Wat doet een copywriter eigenlijk? Die vraag wordt mij regelmatig gesteld sinds ik, na jarenlange dienst op een…

Lees meer

Marketing automation-partners