Wij zijn ContentXperience

Copywriters, (inbound) marketeers, webdesigners, grafisch ontwerpers, video- en animatiespecialisten; we zitten in ons pand in Arnhem allemaal bij elkaar. We voeren opdrachten en campagnes dan ook van a tot z uit: van brainstorm en strategisch plan tot de oplevering van complete websites, video’s, whitepapers en andere contentvormen. Consistent en voor u extra overzichtelijk!

Onze bedrijfscultuur

Creatief, gezellig en nuchter, dat is ContentXperience in een notendop. Hoe onze gemiddelde dag aan de Velperweg in Arnhem eruit ziet? Prioriteit van de eerste persoon die binnenkomt, is koffiezetten. Vooral ’s ochtends is de koffie niet aan te slepen. Om de gedachten zo nu en dan van het grafisch werk af te leiden, spelen de heren even een potje tafelvoetbal op niveau. De dames drinken nog meer koffie, tussen de plannings-, schrijf- en marketingwerkzaamheden door.

De lunches nuttigen we gezamenlijk, als er ook maar één zonnestraaltje te bespeuren is dan doen we dat het liefst buiten. De meest creatieve ideeën, maar ook droge (woord)grappen, schudden we uit onze mouwen onder het genot van een boterhammetje. Een volle en creatieve werkweek willen we op vrijdag nog wel eens afsluiten met een biertje. Of als de zon schijnt en we de buitenlucht weer opzoeken, met een Coronaatje.

Uw marketing uit handen geven

Whitepaper: negen redenen voor uitbesteden marketing

Diverse werkzaamheden worden tegenwoordig uitbesteed aan externe partijen. Denk aan uw salarisadminstratie of het beheer van uw ICT. Maar heeft u er wel eens over nagedacht om uw marketingactiviteiten bij een andere partij neer te leggen? In deze whitepaper vindt u negen redenen om uw marketingwerkzaamheden door een extern communicatiebureau uit te laten voeren.

Download gratis whitepaper

Updates

Blog 19 februari 2018 | Suzanne de Kort

Alles voor die klik! Drie tips voor een effectieve Call to Action

Het doel van uw website is duidelijk: de bezoeker moet converteren, overgaan tot actie. Dat kan van alles zijn: contact…

Lees meer
Blog 2 februari 2018 | Annieke Hoekman

4 veelgestelde vragen over B2B-leadgeneratie

Leadgeneratie is voor de meeste B2B-marketeers het belangrijkste doel dat ten grondslag ligt aan al hun werkzaamheden. Maar…

Lees meer
Nieuws 22 januari 2018 | Redactie ContentXperience

Facebook-newsfeed nu echt op de schop

Facebook gaat een grote aanpassing doen in het algoritme wat bepaalt welke berichten een gebruiker te zien krijgt. Volgens…

Lees meer

Marketing automation-partners